fredag 12 september 2014

3-årsdag

Idag skulle min mormor och morfar fyllt 101 år om de levt. Ja, de var födda på samma dag, i samma hus,förlösta av samma barnmorska med några timmars mellanrum. Min moster, som tyvärr gick bort för nåt år sen, och hennes man skulle firat bröllopsdag. En pyssling fyller år.

Och jag firar 3 år som opererad...

Jag är viktstabil, mår hur bra som helst (förutom EDS'en då) och livet är trevligt på ett helt annat sätt än före operationen. Jag kan fortfarande njuta av maten och äter allt. Garderoben bågnar av alla kläder och skor, men jag ändå aldrig nåt att ha på mig... av nån märklig anledning. Håller jag upp armarna har jag små "änglavingar" och lyfter jag tröjan har jag "volanger" på magen - överflödig hud kallas det också. 

Volanger och änglavingar till trots så är jag hur nöjd som helst med viktnedgången och operationen! 

Har den äran - till mig! Grattis till alla på denna dag!


  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar