torsdag 19 mars 2015

Buzzar Dove Oxygen & Moisture

Fick förra veckan hem ett lyxigt paket från Buzzador, innehållande Dove Oxygen & Moisture från deras Advanced Hair-serie.

Paketet som var snyggt förpackat innehöll schampo och balsam. En stor av varje till mig själv och sen 5 set att dela ut till vänner och bekanta. 

Jag har testat själv och var innan lite skeptisk - dels för att jag inte är överförtjust i den "standarddoft" jag tyckt att Dove har på alla sina produkter och dels för att mitt hår är lite speciellt så nu när jag hade hittat produkter som faktiskt fungerar var jag osäker på om jag vågade testa nåt nytt.

Döm om min förvåning när doften inte alls är samma som jag tidigare upplevt. De här produkterna luktar jättegott! Döm även om min stora förvåning när det visar sig att mitt hår uppskattar dessa produkter väldigt mycket! De är behagliga att använda, håret blir precis lika lent och lätthanterligt som med mina andra (fungerande) produkter och de verkar rätt dryga - även om jag hade uppskattat en annan typ av förpackning eller kork för att slippa ta för mycket som det gärna blir med en tub med stort hål. 



Jag är positivt överraskad och mycket glad över att ha fått möjligheten att testa dessa produkter från Dove. 

Mitt betyg är nog 4,5 av 5. Betyget dras ner något av förpackningens utformning. När det är en tubförpackning ser jag helst att man i öppningen har en "gummibubbla" som hindrar att det kommer ut onödigt mycket produkt. Vet inte riktigt vad det kallas eller hur jag ska förklara den, men jag har så på flera andra produkter och då kan man mycket enklare dosera produkten i handen.

Är du också nyfiken på att bli Buzzador och få prova produkter?


Som Buzzador får du utan kostnad prova nya produkter och tjänster och berätta för dina vänner. I de flesta kampanjer får du även låta dina vänner prova.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj varierar beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna och vilka kampanjer som kommer.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du information om kampanjen via email. Du väljer sedan själv om du vill vara med i kampanjen eller inte.


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar