söndag 2 februari 2014

Andas är överskattat

Jag har svårt att andas och har haft så några dagar. Det känns som något knyter ihop bröstkorgen och jag inte kan fylla lungorna helt - som om man gäspar men slutar innan gäspningen är helt klar... Det är obehagligt, men jag överlever säkert.

Det har inte hindrat mig från att hitta till affären, även om jag mår kasst...

Köpte två tröjor på Joy till halva reapriset. Den randiga tillhör Rosebuds lounge wear och kommer bli mysig att skrota runt i hemma. Den andra är också från Rosebud...


Lyckades få tummen ur och skaffa en sladd, på Kjell & co, så vi kan koppla iPaden till tv:n och titta på film... Har tänkt tanken länge, men inte kommit till skott, men nu har vi sladden och har tittat på flera filmer... bland annat Frozen. Den var gullig!


Passade även på att Wrappa på Indiska. Vi har, tydligen, tekoppar så det räcker, men är det en present får de flytta in, och det kan man ju säga att det är när det är Wrapp, eller hur?!


Har även unnat mig Häagen-Dazs Salted Caramel. Supergod! Perfekt balans av sött och salt! Dyr, men eftersom jag inte kan äta så mycket på en gång så räcker den ett tag. 


Unnade mig även en hel vattenmelon och den var inte direkt billig den heller, men sååå himla gott!! Kylskåpskall! Lagomt söt och krispig i köttet! Nyttigare än glassen var den säkert också!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar