lördag 25 januari 2014

Ledsen

Är det något jag verkligen avskyr så är det lögner!

Nu är jag djupt besviken och sårad...

Ett litet sår som försöker läka rycks gång på gång upp innan sårkanterna slutit sig och för varje ny "liten" lögn blir såret större och större och sårkanterna mer svårläkta. En dag kommer det inte vara möjligt att få såret att läka utan större operation eller, i värsta fall, amputation.

Den som gör detta förstår ej vad den gör, eller vad den förstör. En dag, snart, kommer skadan vara oreparerbar. 

Jag vill helst bara gömma mig från hela världen. Jag kan inte förklara eller berätta för någon, inte ens mina närmaste... Det kommer äta upp mig inifrån, tills jag bara är ett tomt skal...

  

1 kommentar:

  1. Sänder massor av kramar. Usch så jobbigt detta låter för dig. Sänder lite fler kramar.

    SvaraRadera