fredag 24 januari 2014

B & B & YC

Usch, jag får "nästan" ångest för att jag spenderat massa pengar de senaste dagarna... men samtidigt inte!

Jag har fyllt på mitt Yankee Candle-lager både från min lokala försäljare, Katarinas Presenter i Örebro, och från Yankee Candle i USA. Det finns massa spännande dofter där som inte är tillgängliga för svenska marknaden och eftersom jag har en systerdotter i USA så beställde jag till hennes adress så kommer de till Sverige med transport tids nog...

Det var ju onödigt att köpa bara ett ljus om det är sånt som inte är möjligt att få tag på här - lika bra att passa på då liksom... så det blev 17 artiklar, tror jag. Inte bara stora glasburkar, men ganska många. Det blev halva priset på alla artiklar jämfört med priserna här i Sverige och nu kommer jag få massa roligt!



Sen har jag fastnat för saker från Bath & Body works. Det ska jag nog försöka få syster att köpa med lite när de åker över till USA, men även skicka med svärmor en önskelista när hon åker till Dubai i februari för där har B & B en butik.


Nu får jag lägga band på mig ett litet tag och bara hjälpa andra shoppa... Jag är rätt bra på det med faktiskt och tycker det är minst lika roligt som att handla till mig själv! 

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar