tisdag 6 maj 2014

Laddar för London

Igår blev det totalt stopp i avloppet här, både i kök och badrum och som om det inte räckte började även rören under diskbänken läcka. Wihoo!! Hurra!

Jag är ensam för gubben är hos sina föräldrar... inte för att han skulle varit till så himla stor hjälp i denna situation, men ändå... han är ju söt att titta på om inte annat. 

Jag lyckades efter en hel del meck få badrummet att fungera, men köket var en katastrof!

Idag har det dock blivit åtgärdat med hjälp av rörmokare och nu sprutar det inte längre vatten där det inte bör och allt rinner undan som det ska.

Imorgon kommer det en firma hit och hämtar massa skräp från balkongen så den blir, nära nog, tom... redo för en grundlig städning och sen ska jag skaffa nya möbler dit och göra fint så vi kan njuta av härliga sommarkvällar med utsikt över hela stan.

Jag måste även packa för på torsdag åker jag till London!!

Fyra nätter blir jag borta och London är min absoluta favoritstad så även om det innebär att jag måste gå på fotboll igen (Tottenham - Aston Villa) så kommer jag njuta, oavsett väder... och matchresultat!

Handbagage dit - incheckad väska hem = jag ska shoppa!

Nu dka jag titta vad Catman håller på med, det låter som han tänker starta nåt jätteprojekt i sovrummet och det är jag inte okej med...


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar