onsdag 6 februari 2013

Uppsala i busväder

Igår hade jag en magisk kväll på Uppsala Konserthus där Elaine Paige uppträdde. Hon sjöng alla mina favoriter från musikaler hon varit med i och det var riktigt roligt att se henne live igen. Första gången var i London 1990 då jag och pappa var och såg Cats - som för övrigt är en underbar musikal!

Väglaget och vädret sög rejält och jag trodde först att jag skulle få vända hemåt vid Arboga, men fortsatte och det är jag glad för. På hemvägen var det svart-is på vägen från Hallstahammar till strax innan Örebro och det var flera gånger bilen förlorade fästet, men jag fick styr på den och körde lugnt och försiktigt och var hemma vid midnatt.

Idag har vi varit på Marieberg och Wrappat... Det blev följande:

1 stor skål på EM Möbler
6 st bordsplaceringshållare på EM Möbler
1 fp linsvätska på Synoptik
2 fat på Indiska
1 fp servetter på Indiska

Efter det blev det en varsin macka på Subway och allt som allt spenderades under 60:- eftersom vi hade en kupong i Restaurangchansen för Subway också!

Perfa!!


  

1 kommentar: