onsdag 19 november 2014

"Jobbigt"


Nu är det i princip klart med förändringen på jobbet. Chefen har köpt en ny rörelse så jag kommer få jobba både med återtag och med det nya, där det mest blir administrativt och att bringa ordning till en början. 

Jag kommer nog inte behöva klaga på att jag har för lite att göra i framtiden i alla fall och det nya är något helt annat från det vi gör idag. Dock inte helt obekant för mig som jobbat med att sälja restaurang- och butiksinredning tidigare... det kommer finnas bitar som jag förmodligen känner igen mig i, skulle jag tro. Och jag kan nog ha nytta av att leta reda på min gamla visitkortspärm med leverantörer av olika material.

Det kommer bli spännande!

Mitt eget lilla projekt lunkar på och kommer förmodligen att avslöjas inom kort, bara utfallet blir det förväntade...

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar