tisdag 30 december 2014

Glossybox december 2014

Årets sista Glossybox kom och den var designad av Maria Nilsdotter. Helt ärligt ingen människa jag har hört talas om innan, men boxen var väl trevlig och vintrig...


Det var en blandad kompott saker som dels kommer hamna i min egen låda och nåt hamnar i lådan som ges bort.

Bella Pierre Cosmetics Glitters - Glitter för kroppen samt ansiktet. Du får de i koppar så att du kan skapa en lekfull look likt du skulle bära ett av Maria Nilsdotters smycken.

Jag är inte mycket för glitter så denna produkt, även om det är en fin färg, kommer hamna i "ge-bort-lådan".

Jag fick en originalprodukt som kostar 139:-


Jorgobé Skin Care/ Copenhagen "The original Peel Off Mask" -Ansiktsmask som binder sig till täppta porer, döda hudceller och andra orenheter som dras bort från huden när du avlägsnar masken. Använd 1-2 gånger i veckan för vacker och ren hy.

Denna mask har jag varit lite nyfiken på, så den ska jag testa vid tillfälle...

Originalprodukten innehåller 100 ml och kostar 248:- men jag fick en liten testförpackning med endast 4,5 ml.


Burt's Bees Lip Balm - Håll läpparna återfuktade och hälsosamma i vinterkylan med detta 100% naturliga läppbalsam från Burt's Bees, varumärket som i år firar 30 år!

Läppbalsamet känns väl som de flesta andra läppbalsam och luktar grapefrukt. Helt okej, men ingen wow-effekt.

Jag fick en originalprodukt som kostar 39:-


Sasco Aloe Vera Gel - Aloe Vera tycks besitta magiska krafter. En allt-i-allo-produkt att använda året om på nyrakad hud, skråmor, eksem eller på solsvedd hy. 

Detta är något jag gillar. Aloe Vera gel har jag i regel alltid hemma för att det är så bra till det mesta, så denna produkten kommer bli använd.

Jag fick en originalprodukt som kostar 79:-


Make Up Store Nailpolish - Få vackra naglar med detta högkvalitativa nagellack som finns i en mängd olika härliga färger.

Jag fick en rosa färg, som på bilden ser kraftigare ut än i verkligheten. Har haft julröda naglar så denna har inte blivit testad än, men det kommer...

Jag fick en originalprodukt som kostar 130:-


Förutom detta fick man en bonusprodukt från Anthon Berg... en chokladbit med chili, honung och mandel. Den åt maken upp...


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar