tisdag 30 december 2014

Glossybox Julspecial

Årets julspecialbox var en härligt röd sammetsbox fylld med trevligt innehåll. Jag kommer förmodligen att använda allt själv... ibland hamnar vissa produkter i en "ge-bort-låda", men från denna box utökas nog inte den samlingen nåt.


Uslu Airlines Nagellack XMS - gör dig redo för take-off med Uslu Airlines! Detta tidlösa djupröda nagellack har fått sitt namn efter flygplatsen "Coronel e Carvajal" i soliga Ecuador och går under den julinspirerade bokstavskoden XMS (Xmas!). Framtaget exklusivt för julens festligheter kombinerar det de bästa färgpigmenten med högkvalitativa ingredienser i en superformula. Spänn fast säkerhetsbältet och njut av åkturen!

Underbar färg med bra täckning och hyfsad hållbarhet. En klar favorit bland de röda nyanser jag har! 

Jag fick en originalförpackning som kostar 179:-


Royal Apothic Tinties - detta bärröda läppbalsam från Royal Apothic kommer att glädja flera av dina sinnen samtidigt. Ingredienser som arganolja och druvkärneolja återfuktar dina läppar samtidigt som sötmandelolja och sheasmör gör dem mjuka som en julkaka. Den vackra vintageinspirerade förpackningen är även som godis för dina ögon.

Oerhört söt förpackning och ett behagligt läppbalsam som jag säkert kommer använda slut på.

Jag fick en originalförpackning som kostar 140:-


Broaer Crème Capillaire - En hårkräm som innehåller silkesprotein och aminosyror som reparerar hårets fibrer och minskar uppkomsten av kluvna hårtoppar. Appliceras i vått eller torrt hår.

Luktar behagligt och verkar bra. Jag har bara testat den en gång än så länge, men håret kändes inte fett och kladdigt efter utan faktiskt lent och mjukt.

Jag fick en originalförpackning som kostar 169:-


Marsk Mineralögonskugga Duo-pack "Tinsel" - Satsa på en tvåtonad ögonmakeup i jul för att ljusa upp varje julfest. De mineralbaserade skuggorna från Marsk är perfekta för att uppnå en kontrasterande look i silver och guld. Den glimrande "Vanilla Frosting" kan appliceras i inre ögonvrån för en mer öppen blick, medan de champagneliknande pigmenten i "Rich List" passar bäst för att definiera ögonbrynen. 100% naturliga och mjuka som sammet.

Härliga färger, som jag kanske inte kommer välja att använda tillsammans, men var för sig i kombination med andra färger kommer de bli toppen!

Jag fick en originalprodukt som kostar 340:-


-417 Energizing Cleansing Gel - Julen står för magiska ögonblick, överraskningar och tradition. Minus 417 speglar dessa värderingar då naturliga aktiva komponenter och mineraler har hämtats från den lägsta platsen på jorden, Döda havet, beläget ca 417 meter under havsytan. Denna uppfriskande rengöringsgel gör huden klar, silkeslen och strålande, och är den perfekta basen för det magiska utseende varje kvinna önskar sig i julklapp.

Detta är inte en rengöringsgel som rengör ansiktet från full makeup, men att tvätta av ansiktet med den efter att man avsminkat sig är underbart! Den luktar fräscht och huden känns återfuktad efteråt.

Jag fick en originalförpackning som kostar 179:-


Bottega Verde Natura Italiana - Vill du stråla som på röda mattan? Denna pärlemorskimrande makeup-bas ger ansiktet en strålande look tack vare ljusreflekterande mineraler. Förutom att dofta ljuvligt innehåller den antioxiderande persikokärnolja och vitamin E som gör huden fastare och ger den en sammetslen yta. Använd som en primer eller mixa med din foundation för att få en felfri hud inför julens festligheter.

Den luktar verkligen gott och ger huden en härlig lyster. Har inte har möjlighet att testa den så mycket, men det jag märkt av den är bara positivt!

Jag fick en originalförpackning som kostar 150:-



Specialboxarna verkar aldrig göra mig missnöjd! De må kosta lite mer än de vanliga månadsboxarna, men man får produkter som väger upp priset med råge! Ser fram mot nästa specialbox, när den nu kan tänkas komma...



  










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar