måndag 25 juni 2012

Saknar funktioner

Skulle vilja ha möjligheten att skriva låsta inlägg, men Blogspot har ingen sån funktion. Man kan skapa en blogg till och bjuda in läsare till den, men det verkar inte som de måste logga in för att läsa utan när de fått länken kan man läsa som "gäst" under 30 dagar. Tanken var annars att lägga den länken i ett inlägg här för att den som fått inbjudan skulle kunna logga in och läsa, men om alla som får länken kan läsa som "gäst" under 30 dagar mister ju det sin mening.

Håller därför på att titta på alternativa lösningar, men tills jag kommit på något bra får jag väl helt enkelt hålla sån jag skulle vilja skriva i låsta inlägg inom mig tills det äter upp mig, tär sönder mig och smular mig till obefintlighet.

Sånt är livet!

 

1 kommentar:

  1. Kolla in wordpress, där vet jag att det går att låsa enskilda inlägg.

    SvaraRadera