lördag 13 oktober 2012

En helt vanlig lördag

Sovmorgon till 8.30. Äppelpaj till frukost. Dusch. Makeup. Klänning. Högklackade stövlar. Biltur med maken till Mariebergs köpcentrum. EM Möbler, Claes Ohlson, Indiska och Cervera. Shoppa gratis med Wrapp.

Så långt allt normalt för en lördag. Hem till svärföräldrarna för sen lunch och fira att gubben gjort klart utbildningen och kan titulera sig Personlig tränare med Internationell licens - inte varje dag man får fira det.

Hem. Städa lite. Göra te. Sitta i soffan. Fruktstund. Te och en godisbit. Tv. Film. Tända ljus. Mysa. Njuta av livet.

En helt vanlig lördag i mitt liv... (Fast jag äter inte alltid äppelpaj till frukost, just for the record.)

5 kommentarer:

  1. jag har ju en äldre mobil så någon wrap lär jag ju inte ha. men hur fungerar det att få så mycket gratis i den. Nyfiken och totalt oteknisk när det gäller de nya mobilerna så som Iphone Ipad etc.Kan man inte få kupongerna via mail och skriva ut den :)

    SvaraRadera
  2. Det dära wrapp låter spännande... Berätta mera... Synd det itt finns till Android...

    SvaraRadera
  3. Sv - Har ja itt fått till de i december så får du testa. =)

    SvaraRadera
  4. wow, vilken ljuvlig fruktkorg...

    Sv - Högre klackar... Ja jisses... jag får ju nästan svindel... Fast å andra sidan är de ju de första skorna med klackar bortsett från när jag gifte mig.

    SvaraRadera
  5. Sv - Jag ser lite lite skillnad. Men jag känner en stor skillnad i kläder ch att jag inte behöver ha rollatorn lika mycket. Nu är den mest en rullande stol och packkorg. =)

    SvaraRadera