måndag 13 maj 2013

E.l.f.

Jag har nu fått hem de tre beställningar jag gjort hos Eyeslipsface (E.l.f.) och jag är minst lika glad som när jag beställde grejerna!

Det är billigt! Kvalitén verkar förvånansvärt hög och jag har hittat några favoriter... även om  jag inte testat allt jag köpt än.

"Makeup Remover Pen" - det måste vara en gåva från gudarna! Jag har en liknande (från annat märke) att ta bort nagellack med, men den här är strået vassare och tar bort alla små kludd man alltid lyckas göra med mascara, eyeliner eller annat, utan att lämna underliga feta fläckar eller nåt. Underbar! Och mycket smidigare än en tops med vatten eller foundation på!

Ögonskuggorna har väldigt fina och klara färger som sitter riktigt bra, särskilt om man först använder primer för ögonlocken.

Dock beställde jag även en creme ögonskugga - den och jag kommer INTE bli kompisar... Det kladdar, det geggar, det lägger sig i rynkor och veck - nej, jag ska nog hålla mig till vanliga skuggor i fortsättningen.

Nu har jag smink så jag klarar mig ett litet tag och jag måste köpa nåt bra att förvara allt i, så det blir ordning och reda i badrummet - det är nästa shopping-"måste".




  

1 kommentar: