söndag 5 maj 2013

Helvetesvecka

Usch! Den senaste veckan hade jag utan tvekan kunnat vara utan!

Helt av banan har jag varit. Sovit nästan dygnet runt. Inte haft någon matlust, så det jag stoppat i mig har varit på tok för lite och vätska har jag inte heller fått i mig som jag borde...

Ont i ena höften och hela kroppen, och min nya läkare (som jag ska byta ut) anser att jag tar för mycket medicin så hon vägrade skriva ut, så jag står nu helt utan allt som får mig att stå upprätt. Varit hemma hela veckan för jag kan inte ens trycka ner kopplingspedalen i bilen, men jag biter ihop. Ska visa henne att jag inte är pillerknarkare - hon vet INGET om EDS och verkar inte intresserad av att lära sig nåt heller. Så... jag ska leta reda på en läkare som är behagligare och som förstår vad EDS handlar om.


2 kommentarer:

  1. Usch!! Ja.. dags för byte av läkare... Det är väll en sak om de inte är helt insatta om de är villiga att lära. Men det där...

    SvaraRadera
  2. Jäkla läkare... Att det ska vara sååå svårt att fatta hur en EDS kropp fungerar.

    Jag blev ju av min kirurg som gjorde gbp, kallad för knarkare, upprepade gånger! Vadå kränkande?

    SvaraRadera