onsdag 21 augusti 2013

Roar mig själv

Fortfarande på rymmen... Idag var jag och friserade mig lite. Frisören föreslog en färgning också, men jag fegade ur. Lovade dock att tänka på det och återkomma om jag ändrade mig. Hon ville gärna byta hår med mig - varför vette tusan för hon hade tjockt fint hår jämfört med mitt "bebisfjun".


Har käkat på hotellet idag och antingen hade servitören tics i ena ögat varje gång han tittade på mig eller så försökte han få min uppmärksamhet. Blev en Gulashsoppa till lunch och lax till middag. Hotelldirektören sände även upp en skål med färska frukter och ett handskrivet, personligt meddelande till mig på förmiddagen. Det uppskattades. 


När jag kikade ut på vädret förut såg jag att någon använt vattenrännorna utanför som avlastningsplats för tomma ölburkar. Ska nog påpeka det för personalen så de kan ta bort dem... det ser ju inte så roligt ut på ett högt rankat hotell. 

  
Morgondagen är fortfarande ett oskrivet blad. Har en sak jag skulle vilja göra, men inte ensam... behöver sällskap och min riktiga kamera för det, så det får bli ett senare projekt.
  
  
  

2 kommentarer: