lördag 10 augusti 2013

When pigs fly

... eller, kanske dags att bryta ihop lite...

Total meltdown/härdsmälta/tokflipp och faktiskt skiter jag fullständigt i vem som såg, hörde och börjar prata om det! 

Jag har ont i kroppen och i själen! Ingen lyssnar på mig, så varför ska jag prata, svara, förklara, när det jag säger ändå inte går fram och tas in?! Det jag säger är uppenbart inte viktigt - det är viktigare att behålla koncentrationen på datorn, YouTube, mobilen och stänga in sig i hörlurarna med en film...

Kom sen inte och fråga mig 100 gånger om det jag redan gett svar på, ofta både muntligt och skriftligt!

Jag är undansorterad, nedprioriterad och rätt värdelös har jag märkt och idag rann det över för mig och jag flippade totalt - TOTALT!

Förändrade det något? Skulle inte tro det, det kommer vara exakt likadant imorgon... Men jag ska vara tyst, inte säga nåt, inte berätta nåt, inte fråga nåt, inte göra ett skit till - låta alla lösa sina saker själva. 

"Får jag fråga en sak?" - Ja, när hönsen får tänder!

"Vet du...?" - När helvetet fyser till is!

"Kan du...?" - When pigs fly!

Mitt standardsvar ska bli "When pigs fly, my "dear", when pigs fly!"


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar