tisdag 18 mars 2014

Luktar fis?

Jag tror att jag fått gjort allt jag skulle göra idag...

Bromsarna är bytta på bilen och verkstaden har fått betalt -> jag är fattigare, men "kör säkrare".

Jag fick hämtat en bil från en strulputte... ibland önskar man att det fanns ett idiottest för att få körkort och för att få ut en bil - klarar man det inte blir man nekad kredit -> skulle underlätta mycket i mitt jobb!

Mail med kvitto har skickats och en lista över alla öppna jobb har skapats.

Jag tror faktiskt jag hunnit med allt och att jag kan jobba hemifrån imorgon...

Har idag fått ett par presenter. En flaska rosé från "Chateau de Jonte", hemlagat rosé från Örebro Norr. Har även fått en rosarandig påse från Victoria's Secret, med fyra väldigt trevliga dofter. Jag ser det inte som att de tycker jag luktar illa och ska supas full, utan att jag är enda tjejen på arbetsplatsen och behöver skämmas bort lite.

Vinet sparar jag till en annan dag. Dofterna har jag sprejat med lite idag. Har en favorit, men ingen av dem luktade illa och alla passade mig... Jag är annars lite petig med dofter till mig själv, så det var en stor chansning från givarens sida.



Har förresten köpt en "Poo-pourri" för att testa och jag blev mycket glatt överraskad. Det är en doftspray man sprayar i toaletten innan man bajsar för att dölja lukten - och tro't eller ej - den fungerar även för de mest ruttna magar! Detta kommer bli en stapelvara i vårt hem från och med nu! 

Den finns bara i en doft (vad jag hittat i alla fall) i Sverige, men tillverkaren skickar över hela världen och det är billigare att beställa från USA, trots frakten, och man kan få massa roliga dofter... så hemmet ska dofta Yankee Candle och bajset ska dofta Poo-Pourri...!


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar