söndag 30 mars 2014

Lights out

Igår släckte vi ner allt för Earth Hour på nytt. Levande ljus är ju liksom min grej, så det var inget besvärligt projekt för oss... Vet inte om det direkt gör nån skillnad, eller sänder önskat budskap, men vi gör det likväl.


Målade naglarna med en ny typ av Sugar Lacquer jag hittade hos Kicks. Färgen blir lite matt och glittrig/sandig och sitter som berget och det sistnämnda gillar jag! Köpte två färger, men har bara testat Red Sand än så länge...


Har beställt och betalt en resa till London, med morbror. Vi ska se fotboll igen, Tottenham möter Aston Villa (tror jag), men det är inte fotbollen som är det viktiga... London, baby! Min favoritstad! Detta innebär - handbagage dit - incheckad väska hem! 8-12 maj åker jag och då är det som finast i London. Vet inte vilken gång i ordningen detta blir, men över 20 gånger har jag varit där...

I övrigt har jag firat våren med att köpa härliga tulpaner och baka gott fikabröd.

Bloggers app ändrar typsnitt mitt i inläggen, ber om ursäkt om det ser lika konstigt ut när man läser, som när jag skriver. Appen är under all kritik!



  





1 kommentar: