torsdag 11 april 2013

Landet lagom

Har varit i Kalmar, Karlstad och Säffle den här veckan - nu vill jag bara vila. Att sitta och skaka typ 200 mil gör inte direkt underverk för sittknölarna... snarare undervärk!

Man träffar ganska varierande typer av människor och olika typer av bilar i mitt jobb... Det är kanske det som är tjusningen med det, men vissa dagar funderar jag på hur det är ställt med folket och känner att jag nog är ganska så himla normal, när det kommer till kritan - rätt skönt att känna sig intelligent och normal en stund varje dag...

Idag, efter en tripp till revisorn, fixade jag en gryta, kryddad med Harissa (en lagomt stark nordafrikansk krydda), ris och en klick yoghurt till det.

Efterrätten blir en chokladboll och eventuellt en kopp te.

Har egentligen behov att åka tillbaka till kontoret och fixa några papper till, men tar det tidigt imorgon istället, innan jag ska på lunch med en uppdragsgivare - sånt gillas!


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar