måndag 24 juni 2013

Doktortrubbel

Imorgon tar jag den sista anti-inflammatoriska tabletten och eftersom det bara blivit marginellt bättre ringde jag doktorn idag för att se om jag ska ha en kur till. Min doktor var på semester den här veckan och den kvinnliga läkare jag bytte bort skulle ringa upp mig... 

Gjorde hon det? Svar: nej!

Nu måste jag ringa imorgon igen för något måste de göra, annars måste jag åka till akuten för det här går inte! 

Hade tänkt förnya några recept också, men eftersom hon anser att jag är narkoman avstår jag till min doktor är tillbaka. Det är ju skit att arroganta och bittra människor ska ha makt att bestämma över vårt välmående... jag har aldrig överdoserat eller bett om receptförnyelse i förtid/innan förskriven mängd är i princip slut. Gillar henne inte!

Får se vad sköterskan säger imorgon. Kan/vill de inte hjälpa får jag vänta till kvällen och åka till akuten. SÅ ont gör det faktiskt! 

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar