söndag 16 juni 2013

Latdag

Uj, uj, uj... Jag känner mig helt slut!

Vaknade av en brutalt grym mardröm där någon torterade mig på ett synnerligen utstuderat och hänsynslöst sätt och inte kunde jag skrika heller, inte tillräckligt för att väcka gubben så han kunde väcka mig. 

Gick upp och tog en sömntablett och lite lugnande, åt lite frukt och grejade lite innan jag könde mig "säker" nog att gå och lägga mig igen. 

Det, tillsammans med en händelserik gårdag, tog dock på krafterna och jag har varit helt färdig idag. Hade hoppats ha mat färdig när maken kommer hem, men den kraken får gå utan... igen...

Orkade mig i alla fall upp ur sängen till slut och gjorde ett ärende innan jag krashade i soffan framför Cityakuten - till och med Gud vilade väl på söndagen?


  

4 kommentarer:

  1. Puh!! Den drömmen lät inge kul ju... :-/

    Vad tycker du om nya looken på min blogg?

    SvaraRadera
  2. Shit vad snygg du ÄR! Och snygg tröja, vart har du hittat den?
    Får man fråga vad du väger och hur lång du är?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :D
      Tröjan kommer från en bytespåse på Facebook, så tyvärr vet jag inte var den är köpt, men gillade den och skickade med nåt annat till nästa mottagare istället...

      Är 168 cm och väger idag ca 71 kg. Var nere på 70 och nosade men Barcelona och sommaren har fått vågen att smyga uppåt istället - inget som stressar mig nämnvärt dock.

      Radera