torsdag 27 juni 2013

Tankar i natten

Jag borde redan sova... för längesen, men kommer inte riktigt till ro...

Imorgon har jag planer som måste styras upp och genomföras med minutiös planering. Har dessutom lite jobbsamtal jag måste fixa med OCH jag får inte glömma boka tid hos någon sjukgymnast snarast möjligt! Vår vårdcentrals sjukgymnaster var fullbokade till slutet av augusti, så det är bara att söka en privatmottagning från listan som skickades till mig...

Körde, med sorg, ut den bil jag hämtade igår, till jobbet förut. En Mercedes ML300 -11. En bil jag tyckte jag passade himla bra i - jag blev lite extra cool i den! Tyvärr byter vi inte jämnt mot en Ford Focus C-max -05... tråkbank!!

Att ligga i mörkret och fundera ger konstiga tankar och surfa hjäler inte sömnen så det är dags att stänga plattan, sluta ögonen och invänta sömnen...

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar