fredag 26 juli 2013

Holy crap on a cracker

Middagen, Biff Stroganoff, står och puttrar på spisen och jag ligger i soffan och tycker synd om mig själv...

Har ingen bra dag/vecka. Muskelinflammationen i höften och benet har spridit sig till ryggen och smärtan är konstant och som om det inte vore nog så är huden väldigt skör just nu. Varje litet ställe jag kliar på spricker och blöder, stöter jag till har jag vips ett blåmärke och allt blir fula ärr. 

DESSUTOM är det tokvarmt, en bil utanför har stått och larmat i två dagar och jag har ingen ac! 

Förstår ni hur synd det är om mig?!

Trots att jag har det värst i hela världen *ironi* så har jag haft "hemma-spa" med peeling, inpackning och mys idag... På måndag väntar plikt och ansvarskänsla på jobbet igen, men jag måste styra upp lite semester också!

Trevlig fredag! Tjipp och hajk!

  

1 kommentar: