torsdag 25 juli 2013

Rosenknopp

Idag valde jag att vara ledig/jobba hemifrån och tänkte först att jag inte skulle göra ett endaste vettigt dugg! Inte ens duscha och klä mig, men så trillade det in ett mail från Joy om att de hade 50% på rean och Rosebud är mitt favoritmärke!

Snabbt som ögat var jag duschad, klädd, sminkad, frissad och på väg in till stan. Jagvar inte ensam i butiken, men hittade mina favoriter för en bråkdel av ordinarie pris! Yay!

Jo, jag vet, jag behöver inte mer kläder, men Rosebuds kläder är snygga, behagliga att ha på sig och har bra kvalitet så jag slog till på två klänningar/tunikor och en lång cardigan. 


Nu ska jag göra det jag tänkte från början - inte ett dugg!

  

1 kommentar:

  1. Härligt, då får jag passa på att säga Grattis till dina fynd då. =)

    SvaraRadera