tisdag 16 juli 2013

Smärtkliniken

Smärtkliniken har uppenbarligen inte semester och tycker inte att deras patienter ska ha det heller...

"Vi har mottagit en remiss från din läkare. Besvara medskickade frågeformulär och skicka tillbaka dessa till oss inom 2 veckor. Får vi inget svar inom 2 veckor skickar vi tillbaka remissen till remitterande läkare."

Ursäkta?! 

Det är mitten på juli, Sveriges industrisemester och de ska ha ett svar på 40 sidor inom 2 veckor annars stryker de remissen och skickar tillbaka den?!

Har i alla fall gjort mitt bästa, men saknade flera frågor/svar, men det får bli som det blir och resten får jag ta upp när jag kommer till kliniken. 

Idag har jag försökt bli av med min envisa huvudvärk, med hjälp av en Imigran-spruta... fungerade så där...


  

1 kommentar:

  1. Usch för sprutor, huvudvärk ja värk över huvudtaget och milslånga formulär med frågor.

    SvaraRadera