måndag 16 september 2013

Godkänd

Idag fick jag brev från min läkare...

"Proverna du tagit är alla inom normalvärdet och ser bra ut" var det korta meddelandet, så proverna från 2-årskontrollen var helt okej, som jag trodde - trots att jag slarvat med (inte tagit) mina vitaminer/mineraler. Det måste ju innebära att jag tillgodogör mig bra från den kost jag äter och att jag äter en bra och varierad kost med mycket protein, järn och vitaminer eftersom det inte fanns brister på något!

Sen tröttnade jag, idag, på folks attityd mot mig som innehavare av ett parkeringstillstånd för handikappade. Jag beställde en dekal som ska sitta på bilrutan, i hopp om att folk tänker till före de ifrågasätter och ikläder sig en, självutnämnd, roll som parkeringsvakt eller polis.


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar