tisdag 10 september 2013

Låg, på väg uppåt...

Dags för ett litet livstecken från mig...

Har varit ganska låg i humöret ett tag, men förhoppningsvis är det på väg att rätta till sig nu - är dock inte helt där än...

Sommaren lider mot sitt slut och jag har hunnit med både arbete och lite resor.

Att kunna slänga sig iväg över en helg eller en vecka när man hittar ett bra pris på flygbiljett och hotell är himla skönt och jag önskar att alla kunde göra detsamma. Två resor på egen hand har det blivit. Dels för att gubben jobbat och dels för att jag behövde det! Komma bort från vardagen och försöka ladda upp batterierna lite...

Har även gjort små, kortare, turer i Sverige. Till mamma, till syskon, till morbror i Uppsala osv och det är absolut inte fy skam det heller!

Imorgon har jag tid på Rehab kliniken, Smärtsektionen, för att se om de har någon fiffig lösning att slippa värken utan att knapra massa piller. Tidigare har inget, effektivt, alternativ hittats, men kanske nya ögon, med andra erfarenheter, har andra åsikter. Jag är villig att prova det mesta som inte testats redan.

Ska även ta prover eftersom det är 2 år sen min operation på torsdag och det ska bli spännande att se om alla prover är okej eftersom jag slarvat lite med till exempel järntabletterna som jag får klåda av.

En glad nyhet jag fått är att jag ska bli faster igen!! Min bror och hans nya flickvän väntar barn så till våren får vi alltså en ny familjemedlem! YAY!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar