fredag 17 februari 2012

Grotesko

Sitter och tittar på "Prinsessan och Grodan" på dvd samtidigt som jag tittar på bilder och jämför gamla och nya. Det är groteskt!! Jag ser mer än dubbelt så stor ut som gubben på bröllopsbilden - inte läckert...

Jag tyckte inte då att jag var så tjock, eller jo, tjock visste jag ju att jag var men inte hur illa det såg ut... Det är fortfarande 15-20 kg kvar, men det gör inte så mycket att det står still just nu, huvudet hinner med att uppfatta förändringen då. 

Bilden till vänster är tagen 2009, den högra februari -12

Imorgon ska jag till... Strängnäs, tror jag det var, för att hämta en bil, sen blir det helg även för mig. Ska försöka komma förbi Dollarstore på vägen hem, om vi åker rätt väg för det, vill säga. 

Dags att ta en kvällsmacka och sen dags att tänka på refrängen...

Hasta mañana everyhopa!

  

4 kommentarer:

  1. Mohammed AL-haydari18 februari 2012 kl. 02:07

    I mina ögon är du lika vacker oavsett storlek.

    mitt hjärta slår för dig och bara dig.

    For every breath I take I love you more.

    SvaraRadera
  2. Wow! Trodde jaG kommit fel först... Vad snyggt du gjort det här inne... Gillar skarpt... Mycket mer välkomnande än innan... Ska ta och läsa ditt inlägg nu med. =)

    SvaraRadera
  3. Men vetdu, jag gillar ditt utseénde ¨på båda fotonen. På det äldre ser du gladare ut. Men vist synns det att du gått ned i vikt.

    SvaraRadera
  4. Vilken skillnad :D. Grattis !!

    SvaraRadera