måndag 13 februari 2012

Vaccinerat mig och juiceat

Nu sitter jag i soffan och tar en liten paus.

Har idag varit och vaccinerat mig inför resan. Har sen omgång kvar sen veckan innan vi åker och sen en påfyllning om 6 månader - om jag vill, men det är väl kanske lika bra... om jag kommer ihåg det.

Det var inte direkt gratis - så det är väl tur att resan är det för vår del... 4000 spänn för mina och gubbens vaccinationer - de vet att ta betalt, fast å andra sidan finns det väl inget pris för hälsan, kanske.

Jobbar hemifrån idag och har då passat på att testa Juicern från Philips jag ska testa i ett Buzzador-test.



Jag laddade upp med frukter... ananas, äpple, päron, sharon, citron, clementin, jordgubbar, röda vindruvor, kiwi och morötter. Dessa åkte ner i en rasande fart i rymdmonstret och ut kom ca 2 liter härlig, färskpressad juice...



Fylld av vitaminer tar jag nu mig an jobbet igen...

Jag tycker fortfarande att maskinen är precis så lätt att använda och rengöra som de sa i reklamen. Det som tar längst tid är att handla och få hem frukten...

Om du själv vill prova produkter (ofta kostnadsfritt, men ibland när det är dyrare saker som den här juicemaskinen får man köpa till ett förmånligt pris, men självfallet är det frivilligt) kan du anmäla dig nedan.

"Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail."

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Marie_at_work):

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:


 

2 kommentarer:

  1. Förlåt för att jag inte svarat på så länge,
    skall försöka börja blogga på riktigt igen.

    SvaraRadera
  2. Sugen jag blev på en smoothie nu...

    Jo, men samtidigt kan bloggandet vara ett bra sätt för
    mig att distrahera mig från mina tankar.
    Och det värmer verkligen när du säger att du
    tänkt på mig, trots att vi egentligen inte känner varandra.

    Precis, vad spelar det för roll hur det gick till??
    De skall sy om det behöver sys, inte tänka att det är menlöst.

    SvaraRadera