onsdag 15 februari 2012

Jäkla rygg

Min rygg eller höft... eller en kombination därav har krånglat med mig sen i måndags eftermiddag. Det måste vara en slump att det föll samman med vaccinationerna... om nu inte de slog ut kroppens funktioner så EDS'en fick frispel och kukade ur helt!

Måndag kväll kunde jag knappt röra mig alls och natten var ett mindre helvete, gårdagen var inte mycket bättre och slutade med att jag hade så ont att jag blev askgrå i ansiktet, sjukt illamående och höll på att svimma på toaletten när gubben var på gymmet. Jag bestämde då att det var dags att krypa till sängen och lägga sig, men sov väldigt dåligt under natten. Idag strålar det från höften både ner i benet och ut mot ryggslutet. Jag får väl smacka på ett Norspan-plåster till när jag kommer hem och se om det blir bättre av det...

Är ingen beundrare av Alla hjärtans-dag så den passerade ganska obemärkt förbi igår och eftersom jag inte mådde bra orkade jag inte hitta på nåt heller. Vi försöker dock tycka om varandra lite varje dag istället för att sätta undan en särskild dag för sånt... men det är vi det.

Funderar på att ta kvällen snart från jobbet. Skulle så gärna åka och få lite manikyr, men tvivlar på att jag orkar sitta i stolen så länge som det tar så det får väl vänta tills kroppen är kompis med mig igen - när nu det blir *suckar*


Nu vill jag helst av allt bara åka hem, ta ett varmt bad och sen ta på mig sparkdräkten och se ut som bleklila Barbapapa med hängskinn...

  

1 kommentar:

  1. *hihi* Jag tycker de dära sparkdräkterna ser så himlans mysiga ut. Kanske skulle ta och köpa en själv när jag kommit ned i vikt.

    SvaraRadera