tisdag 16 oktober 2012

Avslöjar mig själv

Ni kanske tror att jag skriver allt om mig själv här, men självklart finns det sidor jag inte skriver om, saker jag tycker är för privata, även om halvnakna tjockisbilder säger nåt annat. Jag har ett privatliv också som inte avslöjas här...

Tänkte i alla fall avslöja några saker som ni (och kanske min man) inte visste om mig...

- Jag har, sen "På rymmen" gick på tv, haft en hemlig förälskelse i Heavy. Det gör därför min dag att höra när han är med på Rockklassiker på morgonen och den radiostationen är därför min favorit (plus att de spelar bra musik).

- Jag kan bara sminka halva ansiktet. Synen och förmågan att använda vänster hand gör att vänster sida av ansiktet inte går att sminka. Detta gör att jag bara gör en bassminkning där skillnaden inte blir lika märkbar.

- Jag har en nära nog sjuklig åtrå till färska jordgubbar och clementiner och skulle kunna trycka i mig flera kilo varje dag om jag fick... och hade råd.

- Jag gillar/älskar Cult Design's ljusstakar och har många och när jag räknade igår tror jag att jag kom fram till att jag hade 48 st Change-manschetter, olika färger, olika former, att byta med i ljusstakarna. (Om någon, av någon anledning, vill ge mig en liten present så är en manschett till Cultljusstakar ett säkert kort. Färg och mönster spelar ingen roll. Allt funkar! Just sayin'...)

- Jag är besserwisser... fast å andra sidan har jag för det mesta rätt! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar