lördag 20 oktober 2012

Fyndhelg

Jag hade ett val den här helgen...

Åka på utförsäljning i Karlstad och fynda kläder och gardiner... ELLER knäskura golvet i köket och hallen. Där satt jag i soffan, sent på fredagskvällen och vägde de två alternativen mot varandra - shoppa... knäskura... shoppa... knäskura...

De som känner mig - nej, de som känner vilken kvinna som helst - skulle direkt kunna säga att shoppingen vinner!

Vad gör jag då? Jo, jag fyndar på nätet, går och lägger mig och knäskurar golven i flera timmar direkt när jag vaknar. Nu är det rent i alla fall. Det krävdes bara en hederlig, gammaldags skurborste, en blandning av bakpulver, vinäger, diskmedel och ljummet vatten - och en hel del jäklar anamma! Jag fick skurgumme händer... blåsor alltså, men jag är nöjd med min insats!

Onlineshoppingen blev ett riktigt fynd! Klänning, byxor och överdel för 49:- och fraktfritt! Hoppas det är lika fint i verkligheten som på bild...

Imorgon blir det Karlstad, men utan utförsäljning. Jag och mamma ska gå på Stars for Life, vilket jag tror blir en mäktig upplevelse!


1 kommentar: