tisdag 30 oktober 2012

Skitsnack

Jag erkänner att det inte var så snällt och/eller genomtänkt att äta en vitlöksbaguette (del därav) i bilen, på väg till jobbet idag... med hänsyn till arbetskamraterna.

Inte nog med att det stank vitlök av mig, magen bestämde sig för att det var dags att allt kom ut direkt när jag kom till kontoret så jag stank på fler sätt.

Eller, magen bestämde det när jag hade ca 1 mil kvar... Att en mil, i bil, kan vara så evighetslång. Jag ökade hastigheten för behovet var, minst sagt, trängande... och bestämde att om polisen står efter vägen och stannar ska jag bara kasta ut min väska med plånbok, iPad, mobiler och allt och bestämt peka bortåt och deklarera att DÄR jobbar jag, "antingen följer ni efter dit eller så kommer jag tillbaka och hämtar allt när jag varit på toa - jag erkänner att jag körde för fort men det är värt 2000 spänn om jag slipper skita på mig!"

Som tur var stod det inga poliser, jag slapp köra den (pinsamma) ramsan och kom fram precis i tid till att toaletten var renstädad och fräsch.

Sensmoral - ät inte yoghurt och Cheerios hemma för att sen stanna på Willy's och köpa ett nybakt vitlöksbröd, om du inte vill riskera kacka i brallan!

Det blev helt enkelt för fullt i tarmen och det som tas in, måste komma ut...

Dagens skitsnack! Välkommen tillbaka för nytt smaskigt ämne imorgon...

1 kommentar:

  1. Skrattar!! Jadu... Ja har upplevt detsamma ngt ggr vid det här laget. =)

    Förtydligar: Skrattar inte åt dig utan åt hur skönt du uttrycker dig. =) Skönt att läsa att jag nte är den enda som behöver taletten helst före behovet gör sig påminnt.

    SvaraRadera