måndag 22 oktober 2012

Stars for Life

Konserten igår var, som jag misstänkt innan, spektakulär och mäktig!

Det var fullsatt och trots att både musik och artister var medryckande satt alla snällt ner i sina stolar... Såna föreställningar borde vara med ståplatser (om man av ålder/sjukdom/handikapp måste sitta ner) så publiken dansar med!

Innan gjorde vi ett snabbt besök hos broder och efter åkte vi förbi i Forshaga och köpte sallad eftersom mamma pga magsond inte har nån direkt mat hemma. På pizzerian blev vi sittande och pratade med ägaren ett tag eftersom jag känner honom sen många år... Vi fick även lite mat han lagat till sig och familjen - det står alltid nåt gott och kokar i köket och jag brukar försöka snika till mig ett smakprov även om jag nu har en svärmor som lagar liknande mat. Igår var det en soppa med matvete, kikärtor och lammkött - trevlig förrätt till min sallad.

Bjöd på frukost på jobbet idag för det fanns inte heller hos mamma. Svängde förbi bageriet och hämtade nybakat bröd och affären för pålägg. När jag kom till jobbet satt alla runt matbordet och väntade.

Om Stars for Life kommer till en stad nära dig - GÅ!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar