fredag 5 oktober 2012

Publicerad

I måndags kom Ica Kuriren ut där jag är med i modereportaget. Tyvärr fick jag aldrig min prenumerationstidning och trots att jag ringde och efterlyste den dök den aldrig upp... liiite surt vill jag lova! Köpte ett exemplar och skickade till mamma, men hade uppskattat att få mitt utlovade nummer själv också!

Bilderna kom i alla fall från Fotograf Peter Knutson. Jag gillar inte mitt utseende när jag ler så därför gör jag aldrig det när jag tar bilder själv. Tycker jag ser ut som ett lallande få, men jag tycker mycket om bilden med jeans och röd topp. De andra är väl bra också, men jag ler för mycket för att gilla mig själv på dem...

Provar glasögon med Hedvig Andér. Foto: Peter Knutson

Foto: Peter Knutson

Jämför då och nu... Foto: Peter Knutson

Foto: Peter Knutson

Foto: Peter Knutson

4 kommentarer:

  1. Jag har inte fått tag i den trots att jag varit i flera stora affärer, bla då ICA Maxi ICA supermarket, hemköp, Coop mfl.Suck vill ju läsa den. Hur blir det med receptboxen du skulle laga dig igenom och lägga ut recepten i bloggen? Väntar med spänning.

    SvaraRadera
  2. Jag har inte fått tag i den trots att jag varit i flera stora affärer, bla då ICA Maxi ICA supermarket, hemköp, Coop mfl.Suck vill ju läsa den. Hur blir det med receptboxen du skulle laga dig igenom och lägga ut recepten i bloggen? Väntar med spänning.

    SvaraRadera
  3. Så fin du är på alla bilderna!

    SvaraRadera
  4. Vill ju också läsa men har inte hittat tidningen någonstans juh... =(

    SvaraRadera