söndag 12 augusti 2012

Trött

Igår var vi i Karlstad. Tanken var att få flera saker gjorda, men det blev en arbetstur till bageriet och sen till mamma för att fira en släkting som fyllt 70 år. Skulle hämtat med mig en husbil hem, men den hade två trasiga däck så brukaren får lov att fixa det och sen köra den till jobbet istället.

Vi kom hem mitt i natten och trillade i säng nästan direkt. När jag vaknade var jag galet trött och gick och la mig i sängen ett par timmar till innan jag släpade mig upp och la mig i soffan och där har jag sovit av och till hela dagen... är fortfarande lika trött och räknar minuterna tills jag tycker det är okej att gå och lägga sig.

Imorgon väntar lite jobb. Onsdag ska vi till Ikea för deras katalogsläpp och som Family-medlem fick jag inbjudan och tackade direkt ja. Det kommer bjudas på fika och en liten goodiebag förutom katalogen som vi får se några dagar före alla andra...

Fredag har jag ett arbetsmöte på morgonen och i övrigt är veckan ganska oplanerad. Kanske broder med barn kommer häråt...?

Nighty night everyhopa!

 

1 kommentar:

  1. Tack så mycket, hoppas bara den går att knyta
    in på själva dagen! ;D

    SvaraRadera