söndag 25 november 2012

Helg = shopping

Jag börjar nästan tro att det framstår som att jag är shopoholic här i bloggen. Var och vartannat inlägg handlar om att jag har eller ska shoppa... Det är nog en sanning med modifikation - jag tror inte det gått så långt att jag kan räknas som shopoholic, men visst, jag tycker det är kul att handla... både åt mig själv och andra. Än mer roligt blir det när man får göra fynd och/eller Wrappa!

Den typen av shopping har jag ägnat mig åt i helgen. Utförsäljning på lördag och Wrapp på söndag.

På utförsäljningen blev det några bra basplagg och en lite tuffare vardagsklänning/tunika, plus en supersnygg bh, för 30:-, i storlek 80E (?!?!!). För ett år sen hade jag 105DD. Nåt boob-job tror jag inte jag behöver i alla fall... om det inte är för att få dem att se lite "piggare" och "uppigare" ut, men det har de aldrig gjort på mig så mina tuttar känns inte som nåt problem idag heller, har ju liksom haft hela livet på mig att vänja mig vid dem.

Med Wrappen blev det lite smått och gott... Värmeljus och ett litermått från Claes Ohlsons, stora kakformar från Indiska, doftljus och vanligt ljus samt en tidningskorg på EM... Gubbens Wrapp ville inte ladda när vi kom till Indiska så där har vi 50:- kvar och likaså på Claes Ohlson eftersom appen inte ville vara med där heller. Det betyder ju att jag har shopping tillgodo *ler*





  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar