söndag 18 november 2012

Slöhög

Planen var att åka till Marieberg och gratisshoppa efter det skulle vi till svärföräldrarna och äta Dolma.

Blir planer i regel som man tänkt? Inte för mig...

Jag sov länge, mycket länge, gick aldrig upp utan startade med att se på Modig på iPaden i sängen, somnade när den var slut... Låg i samma ställning för länge på grund av en katt på var sida av kroppen. Det är lustigt att en katt på ca 3-4 kg kan kännas som 70 kg när de lagt sig på ens täcke...!

Gubben frågade om jag inte skulle komma upp och följa med till hans föräldrar, men jag orkade knappt svara, än mindre stiga upp. "Ta med matlåda till mig!" Somnade om...

Vaknade och släpade mig upp till soffan och fortsatte mitt söndagsnöje där tills maken kom hem med maten.

Nu ligger jag ner igen och det tänker jag fortsätta med tills det är dags att gå och lägga sig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar