söndag 11 november 2012

Otippat otaggad

Tiden flyger tydligen fram, i något försök att få mig ur balans och tiden kan ha lyckats...

På tisdag har jag ett mycket viktigt möte och jag har imorgon, måndag, på mig att förbereda det sista. Vissa saker har jag redan klara, andra - inte så mycket! Jag borde sätta mig med det redan idag men jag har sovit mycket dåligt senaste nätterna (stress?) så hjärnan är inte riktigt med, plus att vi ska till svärfar eftersom det är Fars dag.

Mötet kommer förmodligen gå så mycket åt helvete som vi tror, men man ska ändå vara förberedd. Ska fixa lite rapporter, papper och dagordning och får jag jobba i lugn och ro på jobbet och hemma imorgon kväll ska jag nog hinna få fram det som är tänkt.

Jag hoppas allt går bra så jag med gott samvete och gott mod kan åka till Stockholm med gubben, som planerat, på onsdag. Hotell och showbiljetter är bokade... ska bara ordna transporten också.

Borde kanske börja ALLT med att kliva upp från sängen först...

1 kommentar: