onsdag 4 juli 2012

Kort dag

Var på kontoret kl 9.15 idag och lämnade 9.26. Då hade jag gjort mitt och åkte förbi korvfabriken i Sköllersta på väg mot revisorn med månadens papper, sen hem.

En helt lagomt lång dag tycker jag... Blandade en bönsallad och sen åkte vi till svärföräldrarna och grillade.

Nu har jag suttit här och funderat över omstylingen i augusti... Tänk om de säger att de vill klippa mitt hår kort?! Det får göra slingor, färga och lite vad som helst, men korthårig vill jag inte bli! Det har jag varit och trivdes inte med det! Undrar om jag får säga det och de lyssnar...? Jag vill behålla lite längd och om de vill klippa frisyr så är det bra om det är något som är lätt att fixa själv så jag inte behöver stå i flera timmar varje morgon för att få ordning på det.

Det ska onekligen bli spännande, men lite nervöst också...

Efter vi hade ätit åkte vi förbi Maxi och hämtade ut ett paket jag fått. Jag hade helt glömt bort att det var något på väg. Fick en änglapingla/mexikansk bola i silver...


Måste visa en bild på gubbens "lillasyster" också... en lite bjäbba som försöker visa sig tuff, men springer och ställer sig bakom en om det är något som låter eller nåt annat som skrämmer. Inget att förlita sig på en mörk och skrämmande natt direkt, men lite söt är hon ändå. 



Dags för lite tv och kvällsmat. Imorgon tror jag det blir en slappardag hemma och fredag ska jag hämta en bil och en 7,5 meter lång husvagn. Jag som inte ens kan köra med kort släpkärra - det kan nog bli intressant!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar