tisdag 3 juli 2012

Tidningsmaterial

Igår var jag en duktig svärdotter och klippte gräset hos gubbens föräldrar. Jag tycker faktiskt det är roligt att klippa gräset, så jag har sagt att jag kommer och gör det lite då och då under sommaren plus att det ger lite vardagsmotion.

Blev idag uppringd och inbokad på en omstylning/modereportage i en tidning. 27 augusti ska jag till Stockholm för att träffa frisör, stylist, fotograf osv. Ska bli riktigt spännande faktiskt! Inte så tänd på att synas i en tidning kanske, men hoppas det är en duktig fotograf så man inte behöver skämmas över sig själv. Förvisso en "tanttidning" kanske, men jag tycker om den! Berättar mer sen när det är klart... men fram tills dess får jag inte göra något med håret, inga slingor, inte klippa mig eller nåt. Kommer ha värsta burret och de ska väl ha en "före-" och en "efterbild" i tidningen antar jag *ryser*

Måste leta genom gömmorna hemma efter ett "sämsta köp" att ta med mig också, enligt reporterns önskemål. Det har funnits många "sämsta köp", men frågan är om jag gjort mig av med alla...

Fun fact från bloggvärlden: Kissie (min lilla "favorit") har blåljugit om att hon tagit körkort (100% säkert)! och även fått en utmanare om min "kärlek" i Hanna Widerstedt. Den sistnämnda ser ut som en baltisk gatutransa och verkar inte ha alla hästar i stallet - ena grodan efter andra hoppar ut ur de uppumpade läpparna. En kurs i Photoshop skulle inte sitta fel för denna lilla donna - normala människor är inte morotsoranga så det färgar av sig på bakomvarande tapet och normala människor kan inte suga in magen så hårt och häftigt att möbler, väggar och annat följer med inåt och blir skeva - men Super-Hanna, hon kan!

Nu har jag lite bilder att skicka iväg... alltid gör det någon glad... eller olycklig, vad vet jag!

 

1 kommentar:

  1. Vad kul att så många är glada för att jag är tillbaka! =)
    Har haft Comviq tidigare, och hade då inga
    problem, men nu är jag fan pissed off!

    SvaraRadera