söndag 15 juli 2012

Nya bilder

Har varit borta hela helgen och nyss kommit hem. Köpte en ny kjol på utförsäljningen - Esprit med prislapp på 599:- för 40:- och en lila topp (som jag antingen ska ha en annan typ av bh under eller en svart cardigan till) och tog lite nya bilder med iPhonen (därav den dåliga kvalitén). Ber om ursäkt för bh-bilden... 



Provade en annan klänning också som jag haft liggande... lite för länge visade det sig. På bilden till vänster står jag och drar ihop tyget i ryggen för att få den (ungefär) som jag skulle vilja ha den och till höger som den faktiskt sitter...


  

1 kommentar:

  1. Känns det inte bra ändå att kläder sitter mindre bra för att du faktiskt lyckats hå ned i vikt. Grattis. Säg till om detta kommer fram. Jag testar nämligen från min tfn.

    SvaraRadera