torsdag 5 juli 2012

Trolla med trollen

Idag fick jag ett nytt Buzzador-paket. Den här gången ska jag testa en eltandborste som inte kommit ut på svenska marknaden än - Oral-B TriZone 500. EDS-patienter ska må bättre av en eltandborste så det ska bli spännande att testa. Återkommer när den är laddad och klar och tänderna smutsiga.


Om du också vill bli Buzzador och testa allt mellan himmel och jord gratis klickar du bara här och fyller i dina uppgifter. Sen är det bara att vänta tills du får ett erbjudande, baserat på dina intressen. 


Tänkte ju även att man måste hjälpa till och smutsa ner tänderna lite så tandborsten får jobba lite extra så jag åt några plättar, färska jordgubbar och lite chokladkräm. Kanske inte det nyttigaste mellanmålet, men tandtrollen, Karius och Baktus gillar det säkert!

  

1 kommentar:

  1. Ahh! Jag hämtade också ut min idag. Laddar den nu. Var hittade du din länk till buzzador där det står ditt namn? Jag har itt hittat ngn sådan hos mig. :-/

    SvaraRadera