torsdag 12 juli 2012

Ring

Valde att jobba hemifrån igår och var på jobbet mycket tidigt idag, så tidigt att jag var klar med allt och hemma strax efter kl 8, så jag blir hemma idag med. Har sovit dåligt (läs inte alls) inatt, så det blir nog en lugn och stillsam dag. 

Igår åkte vi till Eurogold och jag shoppade lite... både till mig och som present. Bland annat köpte jag denna söta ring, men det var leveranstid på den så jag får den om ett par veckor. Fick 1470:- i rabatt på köpet så jag blev en mycket nöjd kund.


Skickade paket också som jag hoppas når mottagaren senast idag. En tävlingsvinst jag delat med mig av. Behöll hälften själv och skickade resten vidare till någon som har nytta av innehållet också.


  

1 kommentar:

  1. Sv - Det låter ju helskumt. Vad det kan tänkas bero på har jag ingen som helst aning om.

    Misstänker dock att problemet kan ligga i din tfn. Jag testade nämligen precis att kolla sidan från min Samsung Galaxy Gio och där var det inga som helst problem.

    SvaraRadera