lördag 4 februari 2012

Fotosession

I väntan på att middagen blir klar tänkte jag skriva ett litet inlägg om min fotosession tidigare under dagen.

Jag tog med mig de nyinköpta tunikorna, kameran, stativ och knallade upp på vinden för att ta lite bilder utan att någon eller något stör. Är ju inte särskilt ofta folk vandrar upp dit för att spankulera runt en stund... så jag kände mig rätt säker på att få vara ifred.

Ställde in självutlösaren på både en bild och på en bildserie och poserade på... Jag tycker ju inte om att bli fotograferad egentligen, så det ser lite stelt och trist ut, men det är bättre än inget i alla fall.

Bjuder väl på några smakprov här också...




Nu ska jag ägna mig åt middagen som blir halvblodig biff med lite pommes och rostade grönsaker, vitlökssmör och grönpepparsås... De' ni!

  

1 kommentar: