söndag 12 februari 2012

Träffat Alice

Äntligen hemma! säger jag...

Helgen har varit mycket trevlig och det var jätteroligt att träffa syskonbarn och syskonbarnbarn (ett ord om att jag är gammal och du blir bannad från bloggen), men igår kväll kände jag att kroppen började protestera. Jag har idag munblåsor över hela överläppen och känner mig allmänt hängig. På väg hem kände jag dessutom hur tröttheten slog till rejält men det var bara att bita ihop och fortsätta köra eftersom vi hade min bil...

Förutom att ta sjukt många bilder på en liten Alice som bara var intresserad av att sova och äta har jag hämtat min ring som jag fick efter mormor för snart 21 år sen... Den har bott hemma hos mamma i alla år, men nu fått följa med hem på mitt finger.


Nu ska jag ta medicin och sen greja med bilderna jag tagit under helgen...

[edit] Det är den lite större guldringen med en stor ametist och åtta små äkta pärlor runt, som jag hämtat hem.[/edit]

  

3 kommentarer:

  1. sv - Jag har frågat både på mitt sjukhus och på capio men som vanligt så finns det ingen som vet något så mannen skall återigen försöka ringa nu.

    Men oavsett om jag får ersättning eller ej så är jag intresserad och tycker att det är värt resorna, men jag vill ju veta liksom.

    SvaraRadera
  2. Föresten... tack för länken...

    Ringen är ju superfin.

    SvaraRadera