måndag 20 februari 2012

Trippat runt i nya skor

Ja, det har jag gjort idag... Höga klackar, lite fuskpäls, lite fodrade så de är varma och mysiga och faktiskt ganska bekväma.

Valde att jobba kort dag på kontoret idag och fortsatte sen hemma, men det känns inte som jobb på riktigt tycker jag, av någon konstig anledning...


Haft två spännande möten idag, med helt okända människor, som av helt okänd anledning börjat prata med mig, de måste varit inflyttade i Örebro för jag har svårt att tro att riktiga Närkingar skulle göra så - baserat på tidigare erfarenheter...

  

1 kommentar:

  1. Vad kul att du följer bloggen och gillar den.

    Ekonomiskolan startade jag när jag blev så trött på alla som hela tiden gnällde att de inte hade pengar, men som kunde bränna massor på onödigheter. Så jag tänkte att jag tipsar om mina knep jag använder mig av och hoppas att någon har nytta av det. :)

    SvaraRadera