lördag 31 maj 2014

Uppdaterat sommaren

Idag var jag i Karlstad... och tänk... vilket sammanträffande... utförsäljningen hade öppet och jag "råkade" åka förbi på väg mot bageriet... precis när de skulle öppna och kön inte var milslång. 

Jag hade tur och fick uppdatera sommargarderoben lite. 

3 klänningar, 2 tunikor och 2 t-shirtar, men en av dem var för tight i ärmarna så den ger jag bort till en kompis istället. För detta betalade jag 320:-, vilket är mindre än vad jag skulle fått betala för en av klänningarna, så jag är nöjd!

Hade modevisning för katterna när jag kom hem och Albin gillade den grå trikåklänningen och tror att den blir jätteskön att ha som vardagsklänning och mysklänning. Max föredrog den cremevita klänningen och båda tyckte den prickiga var lite fräck, men inte riktigt jag...

Det känns tryggt att ha en bra (d)jury när man provar kläder!




Jag hittade dessutom några gamla bilder på mig. Jag var betydligt tyngre på de gamla bilderna. Använde magen som avlastningshylla för armarna. Kände mig inte alls särskilt tjock, men jag ser ju att jag var gigantisk. Bilden som jag tagit idag visar en lättare människa, men som vissa dagar känner sig tjockare än någonsin! Visst är det underligt...?


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar