tisdag 3 januari 2012

Skitsnack

Nu får ni ursäkta mig, men detta kommer bli ett inlägg tillägnat skitsnack...

Att äta ganska mycket granatäpple igår var nog inte det mest genomtänkta... Det var väldigt gott - men inte genomtänkt... för idag har kärnorna skjutit ut ur mig som kulor ur ett kulsprutegevär - mindre angenämt.

Efter en gbp-operation har magen lite lättare att kuka ur - fast jag har i och för sig alltid haft en överaktiv mage, men efter operationen är det på ett annat sätt. Äter man dessutom granatäpple ger det tydligen en, icke önskvärd effekt, men det var det värt för det var ett väldigt stort, dyrt och gott granatäpple, inhandlat på Citygross för 39:-/kg och det vägde nästan 1 kg.

Dyr skit!

Bilden lånad från Google.

4 kommentarer:

  1. sv - Ja min spindel är alla tiders. Henne håller jag i hårt. =)

    Vetdu, jag förstår inte riktigt själv varför jag kallar henne för spindel ty jag är livrädd för spindlar. Kanske är det för att hon faktiskt hjälper mig med lite utöver det hon måste göra för att sköta sitt jobb. Hon är som en spindel i nätet och hjälper till att hålla koll, ringa samtal, ordna möten etc.

    SvaraRadera
  2. Haha!! Ursäkta men det låter så kul och jag kan verkligen se framför mig hur du går omkring och skjuter. =)

    SvaraRadera
  3. sv - Men då... Synd att jag själv inte kom på det med nyckelpiga...

    SvaraRadera
  4. sv - Maskinen vi fick heter Casco (OBH Nordica)

    SvaraRadera