söndag 29 januari 2012

Vibrerar nedåt

Mår fortfarande inte riktigt bra och har idag inte tänkt göra något annat än vila och hoppas att det ger sig till imorgon eller att det i alla fall blivit mycket mindre. Det är inte roligt att känna musklerna vibrera inne i kroppen och även visa sig på utsidan genom skakningar... men vad ska man göra? Det är bara att bita ihop och låta det ha sin gång...

Vikten rör sig i alla fall nedåt vilket jag är glad och tacksam för! Blev faktiskt förvånad över vad vågen visade idag eftersom den stod på 87,5 kg för 5 dagar sen och jag hade tänkt att den kanske skulle hamna på 87, men 85,8 kg blev en glad överraskning!! 


Nu ska jag bädda ner mig i soffan och se om det finns nåt att glutta på på tv'n och kanske "vila ögonen" en stund...

   

4 kommentarer:

  1. Sv - Jag ska prata med henne och se vad hon säger.

    Var på föreläsning på Capio igår och det känns lovande bortsett från faktumet att de inte verkar godkänna Noka eftersom det blandas med mjölk. Men jag klarar verkligen inte av Nutrilett, Alevo etc, de är superhemska.

    SvaraRadera
  2. Sv - Jo. Jag ska försöka göra det men först måszte jag samla ihop spillrorna av mig själv igen.

    SvaraRadera
  3. Halloj!
    Känn dig utmanad, för nu har jag utmanat dig. =) http://phantazia.blogg.se/2012/february/utmanad-utmanar.html

    SvaraRadera
  4. Min mat var verkligen precis lika god som den såg ut. Smaskens. =) Kan verkligen rekommendera!

    SvaraRadera